Nästan en vecka sen, HEJ HEJ!

Har äntligen en lovvecka! :D
Helgen innehöll jobb, högskoleprov och mer jobb. Men nu är jag helt helt helt ledig. Skönt!

Var uppe på min gamla skola igår med Espler och såg att de byggt om som satan... 40 miljoner hade det tydligen kostat! Det är i den stunden som man undrar varför vi inte får nya datorer till våran linje.
De som vi har nu är minst 6 år gamla och tar seriöst en kvart att starta. Skönt när 1/4 av lektionerna går till att bara vänta. Men jag vet iofs inte alls hur det går till när kommunen delar pengar och planerar så aha aja.

Blev även bjuden på middag igår hos Espler med hans mamma, trodde inte att Espler kunde laga nåt annat är nudlar och micromat men se på fen det kunde han visst!! :)
Fick en ny pajform av hans mamma också, råkade ta sönder min på mitten förra veckan. Jag kan inte laga mat... Alls. Knappt nudlar... Lite pinsamt nästan. Men man kan faktiskt inte vara bäst på allting hallå?? ;)

Längtat sönder till helgen, Tim kommer hit då ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0