Bra dagar nu för tiden förresten

Hola!!
Tim har varit här hela helgen och åkte i morse ;_;.... tidigt.
Men det har iaf varit bra, har skaffat och till och med satt upp 2 nya lampor (brukar ju annars ta ungefär en evighet för mig) och fått min tvättmaskin fixad (som jag levt utan i ett halvår, det är därför jag luktat HAH!)

Ska snart gå och möta Espler och Fredrik för att senare åka ut med Love till Bergshamra och tillbaka -
Ni får se vad jag ska hämta därifrån senare :D:D:D 

 

Just jah:
Köpte även en väldigt sweet glödlampa med fjärrkontroll till :D
  • Kan ändra till massa färger.
  • Stänga av när man ligger i sängen och bara inte orkar dra sig upp.
  • Den har 4 olika lägen där den byter i olika färger.
  • Man kan också höja och sänka  ljusstyrkan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0