Julkalendern 2012

 
Känns inte som att julkalendern har någonting man tänker på längre... KANSKE för att man är 19 och inte har någon kontakt med barn i samhället alls, hah!

Förra året, på julafton alltså, var jag ute på en liten ö där lite släkt har sommarställen, satt mest, försökte bli full och på morgonen var det jobbigt att ta sig hem. Visst var det väl trevligt lite så också, men jag hade ingen julstämning i kroppen alls, ingen vilja till att fira någon jul, mådde kasst, det var ingen snö och jag kunde inte komma ifrån ön när jag ville. 
Man får ta en pause från jul helt ett år! 
Helst när det är det året som man fyllt 18... Då ska man köra utgång som satan både julafton och juldagen!
Det här årets jul känns det som jag kommer se fram emot mer iaf :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0