Dygnar

Håller på att dygna, klockan är 05:50 :D
Klockan 09:05 ska jag vara hos tandläkaren................... igen.

Igår/inatt/idag:
Det händer ingenting viktigt innan eftermiddagen som vanligt
Espler kommer över
Jesper kommer över
Vi går och handlar
Espler går hem till sig
Fredrik kommer över.
Tea time!

Jesper åker hem
Jag går med Fredrik en bit hem
Vi möter Espler som kom på att han cyklade till mig tidigare
Espler följer med mig hem för att hämta cykeln
Espler cyklar hem till sig
.... De känns mest som allt det här blev om vad Espler har gjort. ERH!

Hur som helst:
ENSAM HOS MIG SJÄLV!
(och Stefan ofc♥)
WOPA!
Men sen blev det inte så mycket gjort med den här nattiden jag suttit uppe. Men det gör inte så mycket, dagen har ju precis börjat..... ALLALALLALA! :D



Kommentarer
Postat av: Fredrika

jag tror jag såg stefan i går när jag gick hem från skolan, om han har ett rött halsband? :DD han stirrade in i en buske och såg livrädd ut.

2012-10-24 | 23:23:42
URL: http://fredie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0